tjo folks

hejhej folk
hemmkommen från en mysdag..:)
åkte till Sara innan, vi red:D Vega och Vilma:D hahha Vilma bockade 3 ggr med mej:DD busponnin:D<3 så sjukt kul att rida lite större hästar :D Vega är 165 o.o kändes som megahästen ju:o xd btw, lite coolt för Vilma är 145 cm, Muppen är 155 cm, och Vega är 165 :D xd haha Bra storlekar:D
jag har knappt äns kollat på Rocker idag o.o
Menmen, jag tror jag ska skritta honom lite sen när han tappat andra bak med..;s han blir TJOCK! om inte annat ska jag löshoppa honom:D
iaf sen åkte vi och badade hahaha fattar ni hur sjuk jag kommer bli eller?xD  Det var iaf inte så kallt:o :D
Sen övningskörde Sara hem mej:DD och när dom åkt började det åska.. så det var att dra ut allt. men nu tror jag det har slutat så jag sitter med datorn i knät och tittar på hästhoppning:DDD
men jag tror jag har fått ngt bett av ngt slag, för de svider och kliar och gör as ont:/
HÄRDA!
ja;) får väl se om jag skriver mer sen:)


see you later:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin