träningen

Idag fick Rocker "vila" jag red honom inte, dock tränade vi från marken, så han var tvungen att tänka.
Vill ni att jag ska beskriva hur jag tränade?
Iallafall var han jätte duktig<3 Ska träna samma sak varje dag i 1-2 veckor, sen hoppas jag att det är jag som har ledartaget. (:
jaja, xd
ni får lite bilder här med, eller, två, en på söta mini och en på vackra älskling<3
hahahhaha kolla hur han står..x'D jävlakossa:((( xd
höhöhöh, jag kan visa en söt bild på mej med bara för jag matchade, min myströja med mina DC;)
hahahha fail att jag ropade på katten sammtidigt som jag tog kort..xd så NEJ jag putar inte med läpparna:'O
jajajja, nu ska jag nog duscha, sen väntar nog sängen;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

vilka gulliga hästar :)

2010-08-24 @ 21:30:44
URL: http://vialskarhast.blogg.se/
Postat av: Natalie

visst är dom:')

2010-08-24 @ 21:36:08
URL: http://littleredrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin