yo

Hejjs:)

Idag tänkte jag gå ut och leta efter våran gamla martingal, vill endast ha halsringen.. ska börja rida Rocker barbacka med halsring..:) men jag hittade den inte igår..:( och känns ju meningslöst att köpa martingal om jag bara vill ha halsringen o.o men jag får väl se om den ligger ute någonstanns, den är ju sönder men det var nog bara dom som sitter i tyglarna inte själva halsringen..:) Den kan mycket väl vara slängd..:( Men ja, om jag inte hittar den får jag väl rida i grimskaft till min födelse dag, då kan man ju hoppas jag får en martingal/förbygel så jag kan ta halsringen från den, iofs ska jag ju använda martingalen med isf, men ni fattar?xd
näe, nu ska jag ut och klippa gräs i min träningssak, jag flyttade den igår så nu är den MKT större:D
sen ska jag träna lillen tänkte jag:) ska även testa knytafast något i mitt ena spö så det blir som en carrotstick typ..:)


JAJA, nu måste jag ut, skriver mer senare:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin