Lyckat(y)

Blev inget inlägg igår, vaknade sent, runt 3 tror jag..xd Sen åt jag och gick raka vägen ut i stallet, vi ska äntligen göra en sadelkammare:'D Så vi grejjar förfullt:) Tog även in hästarna en stund från det eviga vattenfallet..:) Rocker ville inte bli fångad så jag struntade i han, han hade trottsallt fodrat täcke:) men lillen tog jag in, och la på Rockers ena ländtäcke, som nästan passade perfekt på han...x'D MINIponni:) Tog in Rocker senare, när han stog uppe och väntade på mej:) då var han så snäll så;)
hehe lagom suddig bild precis innan han la sig ner och rullade..xD
Idag gav jag mej ut på Rocker en sväng, minns inte mycket mer än att jag hade fruktansvärt ont i magen hela rundan och nästan spydde + att min ponny var fruktansvärt bäst:'D<3
Jag ska ställa honom mer och mer, och förhoppningsvis räcker det bara med vikterna för att han ska reagera, med det kan jag väl drömma om..xd iaf, jag älskar honom, om han skulle försvinna skulle jag försvinna.<3
mitt allt:)<3
tog lite suddiga bilder när jag gick med honom efter, han var lite svettig..(hehe, dålig kondition, sant. xd)
Min ängel <3

Min ängel <3

Jag älskar dej underbaraste. <3

köss, hör av mej sen om jag kommer på ngt intressant att skriva..xd(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin