bästaponni<3

Idag gick han stundtals SKITBRA, och stundtals ville jag bara hoppa av och gå resten.. Men
iallafall är jag SKIT stolt över honom, han fick in världens galopp, seriöst, han har aldrig gått så och jobbat så bra:'D<3 skit bra form, kände hur han satte baken under sig och bara trampade, SHIT så sakta det gick, var nästan på stället:'o <3 HAN ÄR BÄST:'D<3 vi gör framsteg varje ridtur nu:D<3 snart kommer det väl gå bakåt igen, men det måste det för att vi ska komma någonstanns:D
Men, han jämnade nästan ut lyckan med att gå med huvudet som en giraff mesta delen av rundan, kom inte alls åt honom som jag ville, han strejkade direkt, och ja, var väldigt jobbig mesta delen av turen. menmen, får se det possetiva:D Galoppen:D<3 + han hade världens jävla trav idag:'D FAN va det gick fort(förlåt mitt språk) ökad trav har han iallafall:'D och galoppen är bara så sjukt bäst när han sätter under sig som han gjorde idag:D<3


ni får några bilder idag, bara för jag inte kommer uppdatera fören onsdag:)
Dagens utrustning:

En från Thomas lektionen förra onsdagen:
han kändes jätte skum hela lektionen:( antingen gick han såhär eller

såhär: JAG HATAR NÄR HAN ÄR PÅ DET HUMÖRET!

Iallafall har jag kommit på att han går bättre utan sadel, han får bättre steg och känns mer avslappnad, jag funderar på om sadlen sitter fel kanske..:/
iaf här får ni en från när jag red barbacka en dag:)

bry er inte om att jag ser ut som en uppstoppad idiot:)
ni får EN när jag hoppar med honom med:)
sen ska jag sova:)

jag driver på honom därför min vackra min:Dxd

IAF
puss på min älskade ponny, så hörs vi på onsdag:'D
HA DET BRA:D Det ska jag:'D

Kommentarer
Postat av: emma

jag tror det kan va sadeln också, fråga typ.. thomas eller nån som kan massa sånt :P puss på er, fina saker :)

2010-07-25 @ 10:55:30
URL: http://grey.devote.se/
Postat av: Natalie

ja:)

2010-07-29 @ 00:01:02
URL: http://littleredrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin