aaaaaaaaaah!

hhihihiihih,
red i ca 30 minuter idag bara kanske, skrittade i 7-10 minuter först typ, sen började jag kräva av honom, började även trava lite så han skulle mjukas upp, red ganska krävande en stund, dock bara på vägen, vill verkligen inte rida ut nu förtiden.. o.o Känns inge lockande alls.. Men iaf, idag, gjorde han det jag kämpat för HUR länge som helst, han travade i låg form!:'O aah, vad stolt jag var:'D så sen började jag skritta, och red hem, så vi slutade när det gick bra (Y)
Ja, jag har pessoa, Kände inte att jag behövde det, men det var på tränset och jag var lat och orkade inte byta.
sötponnin<3
busponni gömmer sej...xd
tihihi:D
Mannen i mitt liv!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin