du älskade

jag bara älskar dej, det kommer alltid vara så.<3
Dom flesta som träffade dej såg en sur/arg/otrevlig och farlig häst, farlig kunde du faktiskt vara ibland..MEN, jag fann den där sidan, som du inte lät många se.. Jag såg den några få gånger, men dom gångerna var speciella, du kunde t.o.m lägga huvudet i min famn, och somna, och mot dom flesta andra bet du om dom kom för nära, det var något speciellt mellan oss, jag vet det, hade jag fått ge dej en chans hade du varit en annan häst nu, jag hade räddat dej, gjort allt för att du ska må bäst, det är du värd<3 Du är värd det bästa.!<3
Jag minns alla underbara stunder med dej älskling!<3
Kan undra om du minns alla fredagar jag red dej, vi stog och gungade i takt till "fredagsmys" och du var helt kolugn, så fort det kom folk blev du stressad, och med det farlig igen, alltså, hade du vart i privatstallet tror jag du hade vart drömhästen jag fann alltid! Då kanske inte slutet hade blivit så här. Jag minns gången du stannat med din ryttare, hon hade flygit av och dragit med tränset över, du hade fått stora sår i munnen, och fick endast ridas av vissa, eftersom det var på hackamore och du var sjukt speciell. Jag var en av dom få som klarade av dej. Min ridlärare bekfräftade det. "Beata har stannat med många, det är bara vissa av dom få jag vet klarar av henne som får rida henne nu" Jag var nog lycklig i en vecka, minst! Du höll på att bli min själsfrände, du började lita på mej, och nu, avslutas detta utan äns ett hejdå.<3
vad ska jag göra utan dej älskling!?<3
Beaty Beata | 2001 - 2010
haha, den är suddig, och jag missade total Beata, men hon är vacker ändå.<3
Du älskade<3

Underbara Häst<3
världensbästa<3
nämn inte rocker. Jag älskar honom, men Beata kommer alltid ha stor plats i mitt hjärta!<3
Beaty Beata
Herkules - Rocky
2001 -2010
föralltid!

Kommentarer
Postat av: emma

kommer sakna henne nåt otroligt :s

RIP :(<3

2010-09-10 @ 23:46:19
URL: http://repgrimma.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag med..:'(<3

rest in peace älskade<3

2010-09-11 @ 11:40:33
URL: http://littleredrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin