duuktig:')<3

gick ut idag, med ingen förvänting, inget hopp om att det skulle gå bra , ingen tanke på vad vi skulle göra, men, gick och hämtade lillen ändå.. började bara på volt, har en jätte lång lina, som jag gör till en stor ögla, så blir det ju ett ledrep med, i samma, så jag använder det när jag tränar lillen, som sagt, skickade ut honom på volt som uppvärmning, försökte jobba extra med mitt egna kroppsspråk, funkade verkligen SUPER!:D tog ut honom på volt i andra varvet med , funkade perfekt där med, så började gå brevid, så han gick på tre spår, bad honom ta in framdelen, och gå kvar med bakdelen, har testat detta förr och då gick det åt skogen, men idag, kan trampade på, sjuk bra under sig och framåt, + jag behövde bara säga till en gång att han inte fick gå framför mej utan på sidan så han blev böjd, sen gick han så t jag stannade, ÅH!, underbara ponny!, gjorde likadant i andra varvet funkade med super:'D<3  sen busade vi lite helt löst med, funkade helt okej, jag ska börja stanna, och backa lixom så han springer med, får se hur det ska funka;) ^^ en sak i taget ^^

PUSS PÅ DEJ SÖTA MINIPONNI!<3

Kommentarer
Postat av: StallViggeby

svar: som jag sa så säger jag inte att der är FEL med hjälptyglar. Om man har en andledning och vet vad man gör så. Men jag använder dom aldrig.

2010-09-14 @ 06:13:58
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin