lillleeeen!

tränade Lillen idag med,
säger bara en sak.
Jag är sjukt stolt över honom!
ni ska bara veta!
hade lina först, skickade ut honom i de olika varven och värmde upp lite smått i skritt och trav, sen tog jag in honom, och tog av linan, tänkte att vi skulle busa av oss lite, och sen träna lite på en ny sak. haha, han var jätte busig idag och bockade massa .. x'D sjukt sött:D iaf, sen tog jag in honom till mej igen, och testade om han kunde "fot", elr ja, det var det nya vi skulle träna på, jag tar upp spöt och lägger på axeln, knäpper med fingret så han går efter mej, så vrider jag min överkropp så han följer efter, kunde svänga och gå åt alla håll och han följde efter exakt!:'o :'D<3 testade smått i trav, men kände att han inte var redo för det, så tog lite mer i skritt, tog ut honom på "spåret" igen och tränade lite lösvolt elr ja, funkade med super, även i trav:'D sen busade vi av oss igen, skrittade lite och sen tog jag ut honom, kände verkligen hur villig han var idag:'D<3 hoppas på samma lycka imorgon:D
dock kan det inte alltid gå bra, så jag förväntar mej inte mkt^^
älskade mini<3
sötsak<3
hehe, skriver kanske mer sen^^

Kommentarer
Postat av: emma

awwww, lillen är så duktig<3

2010-09-20 @ 11:00:40
URL: http://repgrimma.blogg.se/
Postat av: Matilda

Söta bilder =)

2010-09-26 @ 11:51:49
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Natalie

emma: Ja:'D han förvånar<3

matilda: tack:)

2010-09-26 @ 17:32:46
URL: http://littleredrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin