wooopsi

Dålig uppdatering var det här ja:o
:(
förlåt..
får skriva kort om dagarna^^
Tisdag: Tränade endast från marken, även lastträning, vilket gick jätte bra:D
Onsdag: Tränade bara lastträning eftersom jag åker till ridskolan varje onsdag^^ Gick även super då:D
Tordag: Red lektion för Thomas, Gick mega bra att lasta dit, red runt lite utanför ridbanan för gruppen innan mej var inte klar. Då kändes han mega bra, bra för skänklar, i  munnen, tempot i steget osv, men sen när vi kom in på ridbanan vände det, han blev trög, total ignorerade mej helt och ja, jag förklarade många gånger för Thomas att han var billig idag, hahha fast, jag skulle inte kunna sälja honom<3 bäst är han!^^
Iaf, fick knappt upp honom i galopp-.- Han är 4år och är inte rädd för NÅGONTING när man rider på ridbana, För att försöka få igång honom lite sprang thomas bakom och viftade lite med spöt, INGEN reaktion hos Rocker -.- så tråkig är han ibland, drev i varje språng, gav inte efter eller någonting så.. Red med snodden, Vissa säger att den tvingar hästen att gå i form, men jag ser den som en hjälp för att inte bygga felaktiga muskler..:) Iallafall, han var sjukt jobbig, men sen skulle vi ju lasta, familjens mardröm eftersom det tog en timma sist vi skulle där i från, men han gick RAKT på, :'D bästaponnin<3 så sen blev han "min" igen:D varje gång han är tråkig eller bara bråkar är han mammas!:D
Fredag: han fick stå, jag hann inte rida, fyllde ju faktiskt år!:D
Lördag, han får vila idag med, dock ska Lillen in och smörjas, sen ska jag duscha och sen blire täff, direkt efter det kommer folket hit, vi ska ha kalas för lilla mej:DD
sååå,
tjohej!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin