yaaai, mega yaaai !

Började dagen kl 8, gick upp åt och tog in hästen.
Fixade mej lite  bytte om och åkte till kyrkan :) , det var dop med så tog ännu längre tid.. :)
Kom hem och medans mamma gjorde mat gick jag ut och borstade hästen, packade allt så det var klart, tog även in lillen med:) Gick in och precis då var maten klar så 11.30 åt vi middag xd
10 i 12 gick jag ut och tog på hästen transportskydden, packade allt i bilen.
Sen lastade jag, helt sjukt bra gick det:'D<3 sen bar det av mot svenljunga:D
Började skritta runt lite i paddocken, första gången vi var där så han tittade på jätte mkt..xd, hoppade till och var faktiskt rolig ett tag:D + han var inte seg alls:'o :D, hade inget i handen och han var BÄST!:D
vi skulle försöka bygga på bandet mellan mej och Rocker, så jag skulle få honom att gå upp på en lastpall med en skiva på, det tog kanske 40minuter innan han gick över utan problem, men sen kunde jag stanna med frambenen uppe, gå vidare och stanna när han hade båda bakbenen på pallen, :'D underbar känsla:D fast, innan det gick utnyttjade han min svaga vänstra sida, han sticker alltid åt vänster, men nu vet jag hur jag ska göra :) (Y)
-
När vi skulle lasta efteråt gick det dessvärre åt skogen. Men det var nästan bra, för Cilla - Tränaren hämtade sin grimma och lasttränade honom tillslul gick han på helt självmant, se fick jag testa två gånger, det funkade perfekt:'o jag blev jätte glad:DD fast hon fick bråka lite med honom innan han gav sig.. Tillslut hade han inga nya kort att lägga så han fick ge sig^^
Så ja, det gick bra att lasta tillslut:D
nu går han ute i hagen med täcke för det är 11 grader och blåser AS kallt:(

sammanfattning:
 JAG ÄLSKAR HONOM<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin