Kräftskiva!

Igår var vi på kräftskiva på kvällen, Superkul! :D (och gott!)
Kom hem sent inatt.

Har sett ett avsnitt av One Tree Hill och så har jag vart ute hos hästarna = ingen kul syn!
All tråd var nerdragen i övre delen av hagen, tråd och pinnar låg ÖVERALLT! Dock hade hästarna gått ner till bäcken och där kan man stänga av så jag gjorde det. Men tråden hade gått av på 2-3 ställen och var nerdagen ända till där man stänger av! Kollade över hästarna och ingen verkade skadad.. Men jag ska ta in dom och pyssla med lite, och känna över så dom inte har någon skada ändå! Snacka om att jag blev orolig. Snart ska vi stängsla färdigt och sedan kan vi släppa upp hästarna i hela hagen igen! Jag fattar inte hur han kan ha fastnat så och sprungit..
Huvudsaken är att dom är i hagen, utan skador!

- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin