okej, dags att släppa allt!

Nu tänker jag berätta varför jag inte uppdaterat så bra på typ en vecka..

När min ridlärare red Rocker tyckte hon att han kändes jättevinglig och ostabil i bakdelen, främs vänster bak. Jag  har också kännt det några gånger men jag har nog vant mig vid det nu..
Därför ringde vi veterinären och fick tid först igår kl 10. Jag har inte velat berätta något här, dels för att jag har oroat mig så och dels för att vi inte visste hur det skulle bli efteråt.
Men han visade tydligen ingenting, förutom att han var lite varm på ett sår han haft jättelänge, men jag sprayar det med blue spray så ska det nog försvinna!

Han hade ingen infektion i kroppen heller men vi tog blodprov för Borelia och Elischa (?)
Borelia hade tydligen varit jättemånga hästar som fått denna sommar, och dom svaren får vi inte fören om en vecka typ.. Men nu kan jag börja motionera honom, så skritta långa rundor och trava lite lätt..

Han måste banta nu med, så har ni några tips behöver ni inte vara blyga att bjuda på dom!

Kommer snart ett inlägg till med liite mer information, om en annan sak, roligaare! ;)
- Natalie

Kommentarer
Postat av: emma

skönt att höra iaf! :)

2011-08-03 @ 19:26:28
URL: http://kurtdonaldcobain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin