Sista sommarlovs dagen!

Idag är det sista sommarlovs dagen för min del..! Jag har alltid gått och längtat tills skolan ska börja så jag får väl inte klaga.. ;) Jag tycker man får bättre ordning på livet när skolan drar igång.. Äter bättre, sover och ja, man har bättre koll!

Tänkte rida långtur, men Jennifer är inte hemma och det är inte kul att rida långtur själv, därför ska vi rida en sväng sen ikväll!
Idag tänkte jag sitta här bakom datorn mesta delen av dagen.. Dock har jag fått nog av One Tree Hill just nu, eller.. Jag är inte lika beroende längre iallafall ;) Ska försöka komma på lite roliga saker att skriva om nu när skolan börjar med så det inte blir 0 update..

Nu ska jag nog snart gå ner och äta..
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin