Smakprov!

Kommenterar ni riktigt bra bjussar jag på alla bilder från idag!


Utvärdering:
Han var riktigt slö, men ett tag piggnade han till lite och galopperade på en bit.. Han är inte i träningsform än så jag red på ridbanan ca 30 minuter endast, vi hoppade några skutt och red mest runt och tänkte framåt, därför på de flesta bilder (om ni nu kommenterar bra!) hänger tyglarna rätt mycket i traven, jag tog ingenting i honom, tänkte inte på formen utan ville bara ha honom framåt.. Jobbade lite med honom i skritten, och han skötte sig rätt bra, han stannade några gånger, och kickade 2, men direkt efter va jag på och då gick han faktsikt framåt!

Ridpasset var helt okej, bättre än jag förväntat mig, så det var roligt! :D
Kommentera nu så jag får bjuda på fina bilder!
- Natalie

Kommentarer
Postat av: emma

jag vill se bilder! :D

2011-08-11 @ 20:30:04
URL: http://kurtdonaldcobain.blogg.se/
Postat av: aamanda

Fler!! :D

2011-08-11 @ 21:41:09
Postat av: kajsa

jag med!

2011-08-11 @ 21:41:21
Postat av: Anonym

Mer!! :)

2011-08-12 @ 07:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin