Lite random bilder!

Här är lite bilder från igår tror jag. :) Min syster som fotat. Dåligt ljus så är rätt dålig kvalité, men bättre än inget? ;)




Och här är några från idag, kände för att fota lite på fåglarna utanför fönstret..




Denna var mest för att visa att det inte hjälper att det snöar när det redan är blött på marken.. men, JATACK till snö nu!?

Nej, med tanke på att jag inte fick in hästarna igår kväll ska jag gå ut och byta till ett torrt täcke på min älskling! (Om jag nu får tag på honom.)

Annars tar jag in lillegubben och gosar lite först så får jag nog tag på Rocker sen.. Lillen förtjänar lite gos.. Plutten!

Min mobil kanske hänger med ut... ;)
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin