Muuusiiiik!

Jag har börjat lyssna på dansband hela tiden nu.. Har idrotten att tacka för det.. Vi buggar nämligen på idrotten nu! Sjukt kul är det! Älskar att dansa.. Kanske inte är smidigast.. Men jag har kul iallafall.. Det är väl huvudsaken? ;)

När det gäller hästarna har jag fortfarande tappat suget heeeelt! Jag tänker bara på hur seg han brukar vara och då är jag verkligen inte sugen på att rida.. Så jobbigt! Tänker även på Dirigent, hästen jag red på Plönninge, 1,70 - 1,75 i mkh. Han var så sjukt go att rida! Helt underbar häst alltså! Älskar stora hästar..

Ska sticka ut nu och fixa stallet.. Regn, mh, mysigt! Får bli hög musik i stallet när jag fixar så ska jag nog klara det ;)
- Natalie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Julklappsutlottningar på bloggen nästan varje dag! Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar på bloggen så är du med i utlottningen. Missa inte dagens utottning då du kan få en H2O-Bag: http://stockholmsjenna.se/2011/december/julklappsutlottning-3.html

2011-12-04 @ 18:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin