Rocker leker Cupido!

Jag har nämligen börjat träna samma sak som Linn.. Alltså med klickern, tränade smått med klickern i våras/sommras men inget vi fortsatte med.. Men nu när det är mörkt och han inte rids så mycket tycker både han och jag det är skoj att klickträna.. Han förstår faktiskt ganska fort, när han väl sätter den sidan till.. ;)
På tal om det ska jag springa ut och ta in hästarna nu, som jag gjort två dagar tidigare ska klickern följa med och idag ska jag testa backa honom fler steg än 2.. :D Ska bli kul att testa! Han är så go när han inte fattar, antingen sätter han frambenen i kors eller så försöker han lista ut vad jag menar och testar massa olika saker med benen.. Sötnosen! Imorgon kanske syrran kan fota när vi tränar.. ;)
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin