Hiss/Diss

DISS
Jag bara känner för att dissa en blogg, inte för att hänga ut någon eller så..
Men jag förstår inte vad folk ser i http://NellieBerntsson.blogg.se , jag har inte följt den länge, men jag trodde man skulle få se hästar och läsa lite om dom, men det enda hon skrivit om sen jag började läsa är kärleks problem och att hon är trött på bloggvärlden..? Jag har inte läst ett enda inlägg om hästarna..  Blir lite tröttsamt att läsa ihop kluddade inlägg om ingeting alls.. Nej, Ryck upp dej Nellie, eller ta bara bort bloggen?
Vill till lägga att jag tycker Nellie rider fint och verkar vara en bra ryttare, med fint utseende!


HISS
Vill hissa http://Teamsl.se dom uppdaterar fantastiskt! Och skriver intressanta inlägg så man aldrig vill sluta läsa! Dock tycker jag det är förlite bildbomber, men annars älskar jag bloggen!

Det var allt jag hade att säga just nu!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin