Hoppning!



- Natalie

Kommentarer
Postat av: sara

hejhej!

hon som red det mesta i filmen, jennifer, rider hon din ponny ofta? det vore kul om du skrev om henne med, på min förra ridskola så fanns det ett sorts program där alla som var skötare också var faddrar, till yngre ryttare/nybörjare, det innebar att man en gång i veckan förutom när man själv red höll i en liten lektion för sin "fadderryttare", eftersom du skrev i filmen att jennifer bara hoppat två gånger så kanske det skulle funka, om hon vill alltså :) jag var även fadder en gång och jag lärde mig jättemycket varje gång min ryttare frågade saker.

Ha det så bra och lycka till med din jättesöta ponny! :D

2011-07-10 @ 11:15:18
Postat av: Caroline

ajajaj, hennes händer...

2011-07-14 @ 00:41:27
URL: http://foreversoulmates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin