Idag!

Idag red vi på ridbanan, hoppning stog på schemat!

I början var han jättefin! Tänkte rätt mycket framåt själv och så, dock är han sjukt stel i höger sidan. Tänker därför börja med Arnika igen. Han blev helt underbar när jag började använda det! Kan enbart tacka Thomas för det.
I slutet av ridpasset blev han sur och kickade för skänkeln ibland. Fick 2 ggr på film! Han ser verkligen lustig ut när han kickar! Haha! Sedan tog vi av sadel och tyglar och släppte honom löst. Förväntade mej mycket spring, hopp och bus. Men. han gick efter mej som en liten hund, dock några meter efter, för han orkade inte gå lika fort som jag! HAHA! Tränade lite från marken med honom. 

Iallafall, har bilder/filmer att bjuda på. Men får se om jag hinner fixa både och tills imorgon. Ska nämligen iväg under dagen så tänkte fixa lite tidsinställda!

Bilder och sånt kommer alltså upp under morgondagen! Kommer även bilder från 28 eftersom jag inte fick tummen ur att fixa det tills idag! Haha!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin