klagaklagaklaga!

inte en enda dag är smärtfri!

Ni som kallar detta att klaga, eller be om uppmärksamhet eller vad in nu vill kalla det kan hoppa över detta inlägg.


Försöker att inte ta det här i bloggen, men just nu är det svårt att låta bli.. Allt gör ont.. Verkligen allt.. Vissa dagar tänker jag "Undrar om alla andra har lika ont som jag.." andra dagar tänker jag "Varför visar ingen att den har ont? Är det något fel på mej?" "Är jag svag som har ont hela tiden!?" ja, you name it!

Skulle jag rada ner alla ställen där jag har ont skulle det bli lika långt som alla harrypotter böcker - tillsammans. Nej, men nästan så..

Jag minns inte när det gick en dag och jag inte har haft ont någonstanns, såläge jag kan minnas har jag ont, varjedag. Jättekul när man är 15 år och känner sej som om man vore 70-80? - Nej inte så.
Självklart visar det sig i ridningen när jag har sämre dagar.. Annars när jag rider koncentrerar jag mej så på hästen så jag inte hinner tänka på att jag har ont.. Det kommer sen på kvällen när jag ska sova.

Jag är trött på att vakna varje dag och tänka "undra hur jag ska klara mej genom denna dagen.. ?" Det kan inte vara normalt i min ålder..?

Jaja, dom flesta som läser min blogg träffar mej rätt ofta och vet att jag inte brukar visa så mkt när jag är med folk..
Jag var bara tvungen att skriva av mej..

Tack.
- Natalie

Kommentarer
Postat av: emma

jag känner igen mig :/ har ont i knäna, ryggen, nacken.. alltid är det något.

2011-07-20 @ 12:39:05
URL: http://emmawallgren.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin