mycket idag..

Idag är dagen fullplanerad (tror jag)

Ska gå ner och äta snart. Sedan ska jag ut i stallet och göra klart det sista där.. Sen ska jag nog in och Duscha samt äta. Sen ska jag hämta hem hästen, idag flyttar han nämligen hem igen!<3 Och sen halv 6 ska han vara redo i stallet för då ska han äntligen få sina nya skor och fått klippt tårna!
Sedan börjar träningen på riktigt!

Kanske får vi se araben idag igen? ;) Vill ni att kameran ska vara placerad i min systers händer när jag släpper honom? :)
När Rocker är färdig släpper jag nog ut honom i hagen igen. Förhoppningsvis får vi låna lillen igen så han med kommer idag. Iallafall sen halv 9 ska jag vara i Kinna får då spelar Ulrik Min Munther där! :DD<3
Efter det ska jag träffa flickorna! Så det blir nog en bra dag detta!

Får se om jag hinner blogga så mycket idag.. Ska iallafall göra ett tidsinställt med bilder från när jag red häromdagen! :)

TJAAAO
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin