När jag är 18 och inte får tävla Rocker mer..?

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra när jag fyllt 18, jag försöker att inte tänka på det.
Men om han trivs på tävlingar och gör bra ifrån sig kommer jag nog sälja honom så han får fortsätta tävla, när jag är 18 är han lixom 8, inget kul för honom att stå i en hage och glo då.. Det är ju då hans liv börjar ungefär..
Troligtvis ska han säljas, om han inte blir sjuk, eller skadad.. Då får han nog stanna hos mig, men jag hoppas han ska hålla sig fräsch och fin i kroppen tills han är minst 20.. ;) och då är jag.. 30!

Somsagt försöker jag att hålla dom tankarna borta, det är nu vi lever, nu vi satsar, och framförallt det är nu det är vi!

- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin