Ouups..

Vi somnade visst i soffan en stund! hehe, blir väl så när man inte sovit på natten.. ;)

Nu har Jennifer stuckit hem och byter om, sen drar hon till Tritill och gör honom klar för uteritten, så rider hon hit och förhoppningsvis är jag klar med Rocker då så vi kan sticka direkt!
Meen, nu är det galet varmt ute, så jag vet inte hur mycket kläder jag ska ta på mej.. Igentligen behöver jag vara ute i stallet och fixa med plutten nu..
Vi ska rida ut på Hackamore, båda två.. Så vi får se om vi får stopp på hästarna sedan! ;)

Det schabraket ska han ha idag! Fast med Dressyrsadeln och svarta lindor istället, och på tränset har vi bytt ut pannbandet mot en snakelänk och nosgrimma har vi ingen eftersom det är hacket som sitter på! :)

Nej, nu måste jag dra mej!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin