Ridbanan igår

Igår när vi var på ridbanan vart Rocker likadan som i torsdags.. Fruktansvärt tråkigt att rida då alltså.. Dels för att jag får ont i ryggen, och jag är rädd om Rocker. Vi kämpade en stund iallafall, och jag blir verkligen helt slut av att rida honom. Igår travade han knappt, och det blev ingen galopp i vänster, för han varnade hela tiden att han tänkte kicka. Han sprang om en banan.. Nej han var inte alls kul!

Har iallafall lite bilder! :)
Jag hade inte tänkt rida, men jag skulle rida igång honom lite, gick sådär..




Bilderna på Emma får ni senare!
- Natalie

Kommentarer
Postat av: emma

stolt fotograf (a)

ni är söta iallafall :p <3

2011-07-23 @ 15:12:56
URL: http://emmawallgren.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin