ridtur 1 och 2

ridtur 1
Han var seg, sur och kickade 3-4 ggr, red ändå inte alls långt! Fick lite fart på honom en bit.. Men annars kändes det som han skulle stanna heela tiden! Till och med i galoppen!

ridtur 2
Jag och Lina red ut, han var lite piggare, tyckte nog det var roligt att gå med Tritill, men fortfarande var han grymt seg! Ett tag blev han dock jättestark och drog iväg en bit, mot mina vilkor! Men det löste sig, och han lyssnade fint sen. Vi bytte även så Lina fick känna på honom, och gosh! Min häst kan verkligen vara snygg! Visserligen var han seg.. Men så fint han gick ibland! Lina blir effektivare med sätet än handen, något jag måste jobba på.. Han var helt amazing att skritta hem efter hon ridit! Hihi, plutten! Tritill gick faktiskt riktigt bra han med.. Lina tyckte Rocker var mysig, fast seg.. Men när han får lite mer fart (på vintern blev han piggare!) så ska Lina få testa igen! Helt annan häst alltså!
Åh, jag kom på att jag har bilder kvar att visa från hoppträningen! :D

Kommer mer bilder imorgon!

Iallafall, nu ska jag nog se en film, vet inte vilken än, men ändå!
vi hörs imorgon!
- Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin