tar tillbaka!

Jag tar tillbaks mina klagomål om smärtor!

http://Dressyrmupparna.se

Jag vill ge Linn all styrka hon kan få! Hon är värd det, har följt henne, Braven och Phillac sedan flera år tillbaks, har hänt ganska mycket om jag får minnas det själv.. Sedan Lillan, Cupido och alla andra hästar som vart hos Linn på till/inridning, hon verkar ha grym hand med hästar. Två brutna ryggkotor låter inte speciellt bra, tänk om Linn aldrig mer kan rida ? Förhoppningsvis kan hon det, jag vet ingenting. Men tänk om finns alltid.. Nu hoppas vi hon läker snabbt och får smärtstillande så hon iallafall slipper ha jätteont!!

Vet att Linn inte kommer läsa detta, men hon är iallafall en stor förebild för mej, och det har jag berättat för henne! Styrkekramar till Linn! <3

- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin