Uteritt idag!

Idag red jag ut med Jennifer somsagt. Vi hade väldig tur med vädret för innan vi stack ut regnade det, och när vi kom hem spöregnade det, men just när vi var ute och red höll det upp!

Han var fin idag, men stark.. Pigg och rolig som senast när vi var ute! Fick även testa Tritill en bit, först ville han inte alls, men sedan gav han sig och töltade riktigt fint, utan något i handen! Och galoppen var inte fyrataktig idag heller, han är på väg åt rätt håll, gamle gubben<3

På något vänster hade Rocker lyckats ta av sig flugtäcket, men nu har jag satt fast extra bensnören och täcket sitter fast med flughuvan, nu hoppas jag verkligen att det stannar på honom!

 Har inte jättemycket mer att säga, jag hittade lite bilder jag inte visat ännu.. Så nu har jag lite att visa för er!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin