What are Words!?

Igår kväll tittade jag på filmer från när jag precis fått Rocker. Och jag fick tårar i ögonen, så långt vi har kommit, det kanske inte märks  speciellt mycket.. Men bara det att han inte springer ner mej längre, att han har börjat komma fram i hagen, såna "små" saker.. Är stora för mej.

Man ser inte framstegen så tydligt, men dom känns, och när jag ser gamla filmer tänker jag "Shit, har han verkligen varit så?"
Det är sanningen, han var inte speciellt fin när jag fick honom, hans underhals hade mer muskler än hela hans kropp tillsammans! Nu däremot har han börjat få lite muskler i nacken, dock bär han sig inte speciellt bra, men det är på god väg! Och jag ser hellre att han sänker sig lite för mycket än att han bygger på underhalsen ännu mer. En vila är bra för honom då och då så han inte använder musklerna i underhalsen alls mycket..



Det jag ville säga är att, har vi kommit såpass långt på ett kort år, så har vi många fina år framför oss! Och jag vet att det är något speciellt med just denna ponnyn. Jag ska bara få fram det och visa världen vad min oslipade diamant går för!

Jag älskar min ponny, vad som än händer.
Fick jag chansen att leva upp till mina drömmar skulle jag bygga ut stallet, och köpa Pandoran och Lorena med.
Men så är inte livet nu, jag har min ponny, och det är honom jag ska satsa på!

Min och Rockers favoritlåt!

- Natalie


Kommentarer
Postat av: emma

ni är vackra! araben i honom kikar fram ibland, riktigt vackert :D

2011-07-17 @ 14:38:39
URL: http://emmawallgren.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin