GLAD MIDSOMMAR - i efterskott!

Jag hann tyvärr inte uppdatera igår, vaknade vid 12, sen gick jag och mamma bort till hästarna och pussade lite på dem. Direkt när jag kom hem duschade jag och fixade mej, sen kl 3 åkte jag till Hanna.
Tack tjejer för en super kväll! :D
5-kampen var helt klart roligast! Och dansen i slutet. Haha!
Vi försökte lära oss "Waka Waka" dansen när 2 st tyvärr åkt hem.. Men vi hade kul ändå!

Till hästarna: Rocker har fortfarande inte fått några skor, för våran j*vla hovslagare hör inte av sig, inte på en vecka, det har gått ca 5 veckor (om inte mer) sen jag red Rocker senast. Fattarni!?  
Dock ska jag nog rida T idag om inte Lina gör det, tror inte det eftersom hon kommer hem från sin semester idag.. Vet inte om de blir på ridbanan eller om jag rider ut.. Känns som att ridbanan är med behövligt för honom. Men det är roligare att rida ut.. Haha!
Vi får se helt enkelt.


Hoppas ni hade en bra Midsommar och nu är jag tillbaks vid datorn! :D
- Natalie


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Waka Waka <3

Haha!!!! Shit va kul det va!!! :DD

2011-06-25 @ 14:55:46
Postat av: Mima

Vill du chansen att vinna ett tecknat poträtt av din favorithäst/ditt favoritdjur?

Kolla då in min bloggätvling!



http://clickat.blogg.se/2011/june/vill-du-vinna-ett-tecknat-potratt-av-din-favo.html



Kram!

/Mima

2011-06-25 @ 16:23:20
URL: http://clickat.blogg.se/
Postat av: Frida

Hur länge har du ridit? =)

2011-06-25 @ 22:33:11
URL: http://friwdas.blogg.se/
Postat av: Linnéa Göransson

ja det var skoj men jag skulle gärna sett eran waka waka dans:)!!!!!!!!

2011-06-26 @ 11:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin