Mål 2011!

Det vore kul att läsa om era mål, kommande tävlingar som ni tränar till eller hur ni ska träna under sommarlovet, det vore väl kul att ställa upp i en clearround eller något? till hösten?
fråga: du skrev att du longerade i 10-15 minuter här om dagen, varför inte längre?




Okej, kan svara på frågan först! Jag longerade bara 10-15 minuter för Rocker tycker det är extremt tråkigt och jag kan inte longera, jag har inte hittat tekniken. Jag klarar inte av det och blir bara sur när han tröttnar och kommer in till mej (jag vet att det är mitt fel). Så när han gjorde som jag ville efter ett tag slutade jag, så han ska koppla ihop det med berömm.

Bild från förra ägaren!
------

Mål 2011, hm, igentligen har jag nog inte satt upp några riktiga "mål". Utan jag har mer "tankar" om vart jag vill att vi ska ha hunnit, men det beror på hur lång tid det tar innan vi kommer igång som innan vilan.. Jag måste ta grönt kort, sedan hade jag tänkt att vi skulle ut på Clear Rounder, men sen har vi problem med honom på nya ställen (vet att vi måste träna på det), men pappa stressar upp sig (oftast han som håller Rocker för ingen annan har chans att hålla kvar honom) och då blir Rocker ännu mer på tårna. Självklart ska vi jobba på detta med nya ställen. Sedan ska vi nog ut på några Clear Rounder. Dock har jag inte råd med för mycket tävlingar, utan det får nog bli några om året bara isåfall.. Jag vill mest bara nå målen här hemma, att han ska gå fram för min skänkel och att han ska jobba när jag ber honom, inte kicka. Har svårt att skriva mål, mycket lättare att prata om det , face to face eller hur jag ska säga!

Mitt mål förra året var att ställa upp i en Clear Round hösten 2011, alltså iår. Vi får se om det blir något med det, men jag hoppas verkligen på det!

Hoppträning i våras

Hoppas detta blev lite seriösare inlägg!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin