NUSÅ!

Nu är det långhelg, och det betyder att jag vill uppdatera mycket färskt, och mycket ofta!

Dock har jag fortfarande aningen blogg-torka, vet inte vad jag ska skriva om, ponnyn har ju vila eftersom han fortfarande markerar när han går..
Jag är enormt ridsugen. Hade jag kunnat hade jag sprungit bort till Tritill nu direkt, men han rids av Lina idag (ägaren).

Ska skriva om hur det gick igår nu, och fixa lite bilder, jag vill ha nya ridbilder! men hur bra går det tror ni? :(
På tal om bilder, jag är sjukt fotosugen med..
Haha!
Jag får väl gå bort och pussa på Rocker senare idag.. SÅ jobbigt att inte få göra något med honom!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin