Äntligen hemma!

Hemma nu!
Direkt efter skolan hämtade mamma mej så åkte vi och tittade på skor, jag hittade två snygga, men mamma tyckte klacken var för hög och smal och blablabla.. Så det slutade i bråk och vi gick till bilen..
Fick iallafall en mjukglass att njuta av på vägen hem..
Köpte även saltsten, foder, havre och eksemmedel på granngården!

Nu ska jag ut och kladda på Lillen, sedan ska jag nog till ridbanan och rida lite ordentlig dressyr.. Eller hoppa.. Det är ju roligare.. Haha! Vi får se hur det blir.. :)
- Natalie

Kommentarer
Postat av: Signe

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-05-08 @ 12:41:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin