finaste<3



Kan undra hur många gånger jag gråtit när jag sett denna film..

Lorena stog på ridskolan jag red på förut, vi skulle lägga ett bud på henne, och precis innan det blev hon såld, jag blev totalt förkorssad, och i oktober 2010 blev hon tillsalu igen, men då hade jag ju redan Rocker, därför blev det inget köp.
Men det går inte att beskriva med ord vad jag känner för den ponnyn, hon tog mitt hjärta med storm, nu bor hon någonstans uppåt i landet och ska tydligen bli avelssto..

Saknar henne enormt! Ser jag henne tillsalu igen kommer jag inte ge mej, hon ska bli min, även om jag är över 18 och inte får tävla henne, hon ska bli min ändå. En vacker dag!¨

Vill inte ha massa kommentarer " du har ju Rocker.. blablabla" jag vet att jag har honom, och han är sjukligt vacker, och bra, men ingen slår Lorena.. Älsklings ponnyn<3
- Natalie

Kommentarer
Postat av: anonym :)

red du henne på ridskolan? :) svar i inlägg vore snällt! :D

2011-05-30 @ 16:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin