inget vettigt!

Har inget vettigt att säga idag..
Första dagen på ett år utan att träffa ponnyn, förutom när vi var på semester en helg i somras..
Tomt.
Men syster hade vart borta under dagen, och dom trivs som handen i handsken. Men sen när Jennifer skulle rida Tritill hade Rocker tydligen sprungit runt i hagen sa pappa. Får väl höra med Lina ;)

Imorgon ska jag till Frissan efter skolan så kommer hem senare, men jag tänkte ändå gå bort till Rocker sen, och kanske longera lite på gräs, om jag får låna en annan hage av Lina att vara i under den stunden, för det kan väl inte vara så farligt på mjuktgräs och några varv bara? Ska även gå en sväng så han ser lite mer omgivning, vi har ju ridit där några ggr, men jag vill bli tryggare från marken, så bra att uttnyttja nu när jag ändå inte rider.. På tal om det är grymt ridsugen! Mest hoppsugen tror jag, bara flyga över hinder (L)

Godnatt!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin