Ponnipluttar!

Jag red inte idag, blev riktigt deppig av vädret..

Nu ska vi ut och hämta lite mat till ponnysarna, dom går ju på "mellanbete" som jag sagt förut därför får dom hö över natten med..
Sedan ska jag stå där ute i regnet medans Rocker äter sitt foder. Lillens medel är slut så jag kan tyvärr inte smörja honom..

Ni får fortfarande mer än gärna ge förslag på vad jag ska skriva om, jag har total bloggtorka..
btw, Statistiken förvånar mej idag eftersom jag knappt uppdaterat o.O :D
- Natalie

Kommentarer
Postat av: Aamanda

jag tycker att det hade varit kul att se lite statistik : )



btw.. Vad vad den där "hemilga saken"?? :D <3

2011-05-15 @ 19:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin