hm..

Saknar faktiskt att blogga lite fasten jag skriver då och då.. Tänkte uppdatera lite!

Förra söndagen: Testade rida med rakt bett, han funkade rätt bra. I början va han lite flängig med huvudet men det beror nog på att han inte var van vid rakt bett. Blev jättefin sedan!

Tyvärr har han vilat hela veckan då jag vart och kollat gymnasier och varit på körskolan, tar moppekort.

Igår: Igår red jag och Jennifer ut. Han var faktiskt riktigt fin! Formen börar trilla dit och jag har inte alls mycket i handen! Red även på raktbett och remotnosgrimma då, verkar som han trivdes mer med det igår.

Idag: Ska sticka iväg till ridbanan med Jennifer nu så ni får nog en härlig bildbomb!

- Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin