lugn härlig dag!

Idag har jag inte gjort alls mycket! Bara tittat på tv och tagit det lugnt..
Har enormt ridsug..
En utbildad häst som man kan jobba ordentligt.. Saknar det rätt mycket..
Men, jag tänker inte ge upp. Rocker kommer bli bra. Inte bra, han kommer bli bäst när han är färdig..

Saknaden är stor efter
Appi, min solstråle.
Beata, hästen alla var rädda för.
Lorena, ponnyn med större hjärta än man kan tänka sig.
Pandora, hästen som tog mitt hjärta med storm och aldrig lämnade tillbaks det.
Världens finaste hästar/ponnyer det där alltså!

Jag måste åka till ridskolan snart och pussa på Pandoran.. Åka till Ludvika står högt på listan också, det är där Lorena bor i nu läget.
Appi och Beata får vänta några år, sedan ska jag spendera all tid med dem!

- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin