oj!

Jag var helt säker på att jag hade uppdaterat här förut, om inte annat loggade jag in och började skriva, försvann väl i min egna lilla värld sedan.. Haha!

Nu är jag på gång iallafall! Har enormt bloggsug.. Måste bara hitta lite roliga saker att skriva om.
Idag har lilleskiten fått röra på sig vid middag ungefär. Blev en sväng till "olycksplatsen" där vi hittade Rockers framsko. Däremot tror jag han blir öm i fötterna av att gå på lösgrus, vi får hålla oss på hårt packade grusvägar, skogsvägar, asfalt eller paddocken! Tycker de flesta vägar blivit uppfrächade med lösgrus. Inte kul!

Rocker får somsagt lite vila men imorgon tänkte jag försöka träna lite lastning, det kan han väl klara av utan framsko? Vi tar det lungt, allt som händer är jobbigt just nu.. Men jag lovar, den ponnyn har potential! Han kan bli hur fin som helst om några år när rygg och halsmuskler är dit satta och han blir mer framåt! Ska bli kul att följa med hans utveckling.. Jag ser redan stor skillnad på min pärla!

Här kommer lite bilder.. Börjar med de gamlaste bilderna sedan blir det nyare och nyare!








Min finfina alldeles egna ponny!
- Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin