mini semester

Åkte i Torsdags, kom hem nu ikväll! Det är härligt att bara åka iväg några dagar utan dator.. Och utan täckning på mobilen!

Syster var smått irriterad när vi kom hem, Lilleman hade gått ut ur hagen.. Inte en gång utan 10 ggr kanske, t.o.m när hon stog och tittade på. Därför har jag stängslat nu när jag kom hem så får vi se om han är kvar i hagen imorgon.. Får hoppas det! Rocker verkade sugen på att sticka ut en sväng, men jag orkade inte det, får spara det till imorgon! Då förtjänar han att röra lite på sig! Måste bara kolla en match, vilken tid och var.. Ska kanske på den.. - Fotbollsnörd som jag blivit!

Imorgon ska jag upp tidigt, ska iväg och jobba, andra veckan prao!

Nu ska jag se ett avsnitt av One Tree Hill, sedan ska jag dejta min underbara kudde!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin