Promenad!

Igår var jag och Rocky ute på en promenad, tog på träns och vandrade i ca en timma. Det var nyttigt för båda, han fick röra på sig och jag utmanade mig själv då jag inte känner mig speciellt säker brevid honom på marken. Vi överlevde, trotts att vi mötte en traktor som sandade.. Och denna traktor var GIGANTISK och slutade inte sanda när den passerade oss, inte heller saktade den ner! Blir så sjukt arg på personer som inte visar respekt!
Iallafall, jag är förvånad att han inte drog ifrån mig men för en stund hade jag en galopperande häst vid sidan om mig..

Tyckte överlag det var en trevlig liten tripp vi var ute på och både han och jag kände oss ganska nöjda när vi kom tillbaks hem!
Tog två bilder med de är suddiga och mörka.. :(


min finaste ögonsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin