jobbjobb

Tog sovmorgon idag, sov till halv 12. Sedan åt jag, och sprang ut till pappa som grejjade, hjälpte honom att byta däck på transporten så den är redo att köras nu..! (TAGGAA) Sedan gick jag in och åt, sjöng lite singstar med min syster och hennes kompis. Efter det fick jag ryck och gick ut i stallet, plockade in hästen och red lite på åkern, barbacka med hacket. Dock skrittade jag bara då han var knäpp eftersom det är snöstorm, och jag har fått sjukt dålig balans!
Ett tag red jag endast barbacka, tyckte allting funkade bättre då.. Kan dock fortfarande hålla med om det. Men jaja, får nog köra på sadel i framtiden ändå.. ;) Dock utan stigbyglar, annars kommer jag aldrig ner i sadeln och då blir allt kaos!

Jag tror vi ska flytta lite får och sånt nu i eftermiddag. Hade hellre åkt t ridhuset, men får väl ha lite tanke på att de kanske inte är speciellt kul att köra hästtransport nu i snöstorm..

Ska även skriva en svenska uppsats som ska in på måndag.. jaja, det får bli ikväll! Nu ska jag ner och se på film med mor och far!
tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin