plugg..

Har en redovisning i NO, en inlämning och har fått reda på att Nationella provet blir i Fysik.. Seriöst, döda mig! NO är svåraste ämnet man kan ha ju.. Fattar absolut ingenting! Ligger även efter i matten och vi håller på att förbereda svenska nationella i skolan nu, missade det idag, bra Natalie, BRA (ironi). Jag är sämst!

Ska därför slå upp lite om Genteknik/Genetik nu så jag kan börja på inlämningen.. Usch.

Om någon timma ska jag ut och fixa i stallet innan Hovis kommer! Tror Rocker får samma skor igen, bara verkas lite :) Lillen ska också vi klippa tånaglarna!

Nej, nu slår vi på musiken och tar fram plugget!
Jag uppdaterar nog mer sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin