Slutade tidigt!

Idag slutade vi 5 över 1, i vanliga fall brukar jag sitta på bussen hem nu. Skönt att vara hemma redan måste jag erkänna!

Idag ska jag (förhoppningsvis, troligtvis) till ridhuset och löshoppa med Rocker! Mycket spännande! Ska bli kul att se hans teknik från marken. Hoppas bara pappa vill köra, annars får jag väl stanna hemma..  Dock blir jag nog arg eftersom jag hade kunnat rida ut nu annars, men vill inte göra det ifall vi ska åka senare ikväll. Jaja, vi får se hur det blir!

Nu ska jag nog redigera lite bilder, kanske också plugga lite, eller så skriver jag lite på ett åsiktsinlägg som är på g.. ;)

puss!

Kommentarer
Postat av: Noomie

Härlig bild! :)

2012-02-01 @ 00:12:56
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin