This is real!

Jag älskar min ponny.

Tog ut honom på skritt runda igår, mor följde med med våran ena hund, mysigt i vårsolen!
Han var riktigt duktig, slängde på hacket och tänkte bara framåt med honom, visst, han har ju vilat i princip hela året men nu kör vi, nytt år nya "mål".  Nu känner jag att det måste hända något, vi kan inte backa långt och sen inte äns försöka ta oss tillbaka och förbi där vi var förut.
VAD GÖR VI!? NU KÖR VI!

Han var rädd för saker här och där, men sån blir han om man inte har gått på det stället på länge.. Inget att bry sig om. Jag hade bra känsla och han var mysig!

Tog bilder på honom påväg till hagen efter mysrundan!


goseplutt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin