Äventyr.. mindre roligt..

Imorgon ska jag iväg på äventyr... Kanske inte är så kul, men ändå bättre än att bara sitta hemma och inte göra något hela dagen. 
Ska även se om jag kan få tag på någon hovslagare som kan få på Rocker en sko innan jag spricker! Vill inte rida på tre skor då han sätter i bakhovarna och vrider till i varje steg så han kan riva på strålen om jag rider utan bakskor.. Trist! 
När jag kommer hem imorgon ska jag iväg på ännu ett äventyr, det är dock ett roligt! :D 
Jag ska sätta mig och skriva några tidsinställda tills imorgon ifall jag inte bloggar där i från. 
Hej suddig! Men visar ändå vad han kan, när han väl vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin