Diskat

Nu har jag plockat ur och i diskmaskinen och satt igång den, stolt! Nej men det känns faktiskt bra att göra något nu när jag ändå är hemma hela tiden, blir galen av att bara sitta och göra ingenting! Skulle tvätta också, men först tycker jag att jag förtjänar ett avsnitt till av one tree hill - den serien förstörde hela min förra sommar, det ska inte hända igen, ska bara kolla på kvällarna annars när jag inte har något att göra, nu kan jag ändå inte rida så då kan jag lika väl ta hand om hästarna på eftermiddagen/kvällen. Dock kollar jag till dom under dagen också!
Iallafall, nu ska jag starta avsnittet sedan ska jag sätta igång tvätten och bege mig ut till hästarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin