Fortfarande sjuk..

Jag är fortfarande sjuk.. hatar det här!
+ Jag hatar verkligen sverige, det finns verkligen ingen värme alls i detta land!? 
Kollar sista minuten resor varje dag, flera gånger om dagen. Vill bara bort. Funderar på att prata med mamma om vi skulle dra iväg en weekend eller något.. Helst stanna flera veckor men det går ju inte när man har djur och sånt hemma.. När jag är färdig med skolan ska jag verkligen flytta här i från. Orkar inte va här längre. USCH för kyla och regn varje dag.
Teneriffa 2012 <3

Har inget intressant att skriva om för jag kan inte rida idag heller, men om jag kommer på något kan jag klicka in och skriva det, annars får ni gärna ge förslag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin