Härlig morgon!?

Total glömde skriva om min morgon innan!
Blev väckt 5 över 6 av att mamma kommer in och skriker "klä på dig, du måste hjälpa mig att fånga lillen han är på väg upp mot byn!!!" Snacka om att jag aldrig gått upp så fort ur sängen, haha! Saken var att han inte äns hade lämnat våran grusväg.. Men iallafall. Tog med lite müsli så skrittade han fram till mig så mamma kunde ta honom. In med hästen i hagen igen och fick pallra mig ner till bäcken för att låta dom gå på lite mer gräs, attans att han alltid ska gå rakt igenom när maten tar slut för honom!
GRIS PONNY! - men söt det är han!

bild från när han rymde i höstas!

Kommentarer
Postat av: Annie

Gud va gosig ponny!

2012-06-13 @ 23:10:44
URL: http://hoppfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin